Suck

Så värdelöst! Jag tappar suget för bloggandet med jämna mellanrum. Kanske borde tänka mig för nu när läsarsiffran har börjat stiga(heeeej alla nya). Har haft så mycket i mitt huvud nu sista tiden men nu är nationella proven i svenska äntligen över och jag kan slappna av. Det är det enda som har cirkulerat i huvudet. Hade mitt muntliga prov idag och jag pratade om medicinska försök på djur. Jag tänkte publicera texten till talet jag hade senare. Det var jätteroligt och gruppen jag var i var superbra och jag kände mig bekväm med mina girls. Det blev känslosamt vid vissa tillfällen . 
 
Jag hänger mycket på twitter nu förtiden. Jag kände att om jag inte ska fullkomligen spamma min blogg med One Direction så behöver jag ett annat forum att uttrycka mig i. På twitter heter jag helt sonika @FridaLarsson (ja jag skaffade twitter så tidigt att det var ledigt) men jag twittrar mestadels om One Direction eftersom 90% av mina följare är 1D fans så följ inte mig om ni inte är förberedda.
 
Den här veckan händer det inte så mycket. Jag och Rebecca beställde hem jeans från New Look i Storbritannien idag. Vi köpte varsina när vi var i London och jag har nog aldrig älskat ett par jeans så mycket innan. Rebecca kände likadant så vi beställde nya likadana(haha!) tillsammans. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!