Seg dag

När jag vaknade för en timme sedan så kände jag ett stort hat mot omvärlden. Det är inte min dag idag för jag är sååååååååååååååååååå trött. Tänkte sjukanmäla mig men tog tag i mig själv och tänkte att nej Frida du får skylla dig själv.  Jag orkade inte tvätta mig under armarna utan drog på deo, jag plattade luggen men sket i håret. Jag sminkade mig inte och jag bytte inte tröja utan jag sitter här med mitt pyjamasline och tjocktröja. Så engagerad är jag i mitt liv idag haha! Hur frustrerande är det inte när jag kommer till skolan och får reda på att alla lektioner är inställda förutom samhäll som är nu på morgonen. Men jag kommer hem tidigare i alla fall.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!