Ohoj!

Sov inte många timmar inatt, trots det har jag vart supereffektiv idag! Jag ställde klockan på 03.00 för att valvaka tillsammans med typ hela världen. Jag sov och var vaken till och från under timmarnas gång. Framåt fem började det hända grejer och jag var så himla nervös. Såg på twitter att Barack Obama tackade alla och att han såg fram emot de kommande fyra åren. Jag fick flippet i min sängen och log och hoppade haha. Så fort han twittrat så var det över alla medier i hela världen. Jag sov lite till medan jag väntade på Mitt vider Romneys losing speech. Det hade såklart när jag duschade, fail! Och Obama skulle självklart prata när jag satt på tåget till skolan men men :D Jag har sett talen nu i alla fall!
 
Har vart på stan lite och fixat med hemligheter och nu har jag även beställt studentmössa. CL Seifert som är skolans leverantörer är verkligen sämst! Jag har testat 15 gånger nu sedan i måndags att försöka beställa en mössa men den har kraschat varenda gång. Helt värdelöst! Men till slut gick det.
Den blir jättefint och jag kommer säkert gråta när jag får den. 
 
Nu blir det lite läxor och annat trams.
 
Ciao!
 
Skrattade väldigt mycket åt den här idag haha!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!