Måndag.

Det är så att jag skäms faktiskt. Det är riktigt dåligt med uppdatering nu, förlåt! Idag har jag kört 100% med migrän och trötthet som tillslut lyckligtvis försvann. Körde väl inte allt för fokuserat i skolan men efter så körde jag och Evelina ett danspass. Det är så jäkla roligt med Zumba! Har verkligen hittat rätt träningsform. Vi funderar på att köra kickboxning och pass på något gym nästa termin. Det är onödigt att anmäla mig till Zumban igen eftersom jag är borta en månad på Island. Men Zumba finns ju på friskis t.ex. :D Eller så kör jag Zumba men jag får köra dubbelpass i två veckor eller något i den stilen. Jag får se hur jag gör!
 
Tog mig ut och övningskörde direkt när jag kom hem. Det går framåt nu, och det är positivt. Lååååång väg kvar för jag är inte alls bra men någon gång kommer väl körkortet. Nu ska jag göra skolarbete och tagga inför morgondagen som bjuder på absolut ingenting haha.
 
Jag älskar den här tumblr sidan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!