Hanson och oboy!

Jag har i hemlighet en jättestor crush på Hanson brothers. Deras låtar gör mig så jäkla glad hela tiden. Vad är det med mig och boybands egentligen?Haha.
Dagen har förövrigt vart riktigt aptråkig. Var på praktiken och körde frukost och lunchpass. Nu dricker jag oboy och ska verkligen SKAAAAA redigera bilderna från dopet jag var på för snart en månad sidan. Har inte haft tid innan det är så mycket i och utanför skolan. 
 
Mina tics har verkligen vart pain in the ass den senaste tiden. Jag vet inte vad min kropp håller på med. Finnar, köldallergi och ticsdamperi. Hahaha men det är sjukt irriterande att jag börjar ticsa mer nu när jag trodde det var påväg bort. 
 
Härliga nittiotal :D
  Då...
 
Nu!!!!!! Jag smäller av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!