Good Morning världen

Jag älskar svengelska! Eller egentligen önskar jag att man fick prata engelska hela tiden. 
 
Ligger i min säng och myser under täcket. Det var en svingo utekväll igår :D Fina fina vänner <3 Det blev nattkäk på Mc Dondalds innan vi fick skjuts hem. Det är så fantastiskt att åka bil. Jag somnar i Jkpg och vaknar i Mullsjö, sedan somnar jag i Mulljsjö och vaknar i Habo och allt har gått jättefort haha!
 
Är så sjukt nervös inför imorgon då One Direction biljetterna släpps. Åååh stress stress stress. Ska försöka att inte tänka på det. Idag ska Issa och Nicole komma hit och mysa lite :D Vi ska nog karva pumpor om vi hittar några att köpa. Har vart jättesugen på att göra det och det är ju Nicoles första Halloween ^^
 
Aja nu får jag ta tag i mig själv och äta frukost!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!