En sådan dag.

Det blev en sådan dag igen, och med det menar jag en slapp dag. Jag vart helt chockad när jag vaknade vid ett. Då hade jag sovit i 12 timmar. Det behövdes nog tror jag. Jag har bara suttit vid datorn och läst böcker hela dagen. Fick panik på mig själv och gick ut på en promenad och lyssnade på musik. Jag kan få sådana ryck ibland, att jag går ut och går eller springer. Tyvärr blir det aldrig en vana haha. Har även övningskört lite. Och som ni nog redan vet så hatar jag det. Verkligen h.a.t.a.r bil fanskapet. Det är läskigt och fullkomligt livsfarligt att köra bil. 
 
Nu väntar jag på att Allt för Sverige ska börja(om 5 minuter). Bästa programmet :D <3
Eftersom att jag är så sjukt snuskig idag så får ni en vacker bild från förra veckan istället.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!