Blahaa

Jag får verkligen ingenting gjort!! Försov mig imorse och missade första lektionen. Dryckeskunskap är väl inte mitt favoritämne och jag lär mig inte så mycket så det gjorde inget. Använde ursäkten "Fint folk kommer alltid sent" och lämnade in min läxa och allt var som bortblåst ;) jag har mina knep. Har haft historia lektion i två och en halv timme nu och skrivit två meningar. High five! Jag får aldrig något gjort i skolan så jag gör allt hemma istället. Jag föredrar det för då kan jag sitta i lugn och ro. 
 
Strax är det balmöte, får se vad vi hittar på idag.
 
Ciao!
 
Hår överallt!! och en Johan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!