Alive

Det verkade säkert som att jag tuppade av och hamnade i koma efter att jag fick biljetter till One Direction men jag lovar att jag lever! Igår var en så sjukt bra dag. Fick värsta flippet när biljetterna släpptes. Hade telefonkontakt med pappa eftersom han fixade med biljetter också. Jag grät, jag skrek och hade mig. Lyckades fixa 3 biljetter trots att jag trodde att det var helt kört. Det var dock 3 spridda biljetter så vi kommer rocka varsinn del av arenan :D Det kommer bli sååååå fett! Liksom biljetterna till konserten släpptes, deras nya musikvideo hade premiär och de uppträdde på Xfactor Sverige.Hur bra dag som helst.
 
Åkte efter biljettsläppet in till stan en snabbis och hälsade på min fina kusinvitamin. Han är tre år äldre än mig så det är först nu på senare år som vi börjat komma överens. Jag är inte "12 och fjantig" och han "15 och tuff" längre haha. Åkte hem till mig med Becca och vi började fixa inför kvällen, Annabelle kom och vi färgade mitt hår mm. Jag var utklädd till Emilia i Lönneberga, Annabelle till Luna Lovegood och Becca till en Hippie hipster.
 
När vi kom till festen var det dock inga utklädda typ så jag blev asförbannad och bytte lite kläder men behöll myssen och byssen på. 
 
Den här dagen har jag bara chillat med Becca och vart förbi kyrkogården en sväng också. Men har inte mått bra alls, inte pga bakfylla utan jag tror jag börjar bli lite krasslig. Så det var meningen att jag skulle ut ikväll men kroppen stretade emot så nu spenderar jag kvällen på soffan istället.
 
 
Pics! Sista bilden har sjukt dålig kvalité men den är tagen från Instagram.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!