2012-11-18

Nämen tjenare! Det var längesedan. Fyra dagar närmare bestämt. Jag har saknat att skriva men ack så roligt jag har haft :D det förtjänar en smiley. Det har vart allt från praktik och party till mys och filmtittande. Helt perfekt alltså och jag är inte den som är den utan ikväll avslutar jag den här fantastiska helgen med Breaking Dawn part 2 med Becca. Och den tjejen är inte dum hon, sov hos henne fre till lör, lör -sön och ikväll så sover jag tills imorgon. Det behövdes verkligen lite quality time med henne :D 
 
Tänkte inte babbla på utan slänger in helgen i bilder istället.
Ciao!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!