Vart som helst

men inte här. Jag tillhör inte den här gatan, den här staden, det här landet. Min själ bor inte här, den är någon annanstans. Jag är faktiskt helt säker på att jag har levt ett annat liv lång bort i fjärran. Det är därför jag nu i detta liv känner en otrolig längtan bort, bort från den här platsen. Jag känner en längtan att hitta hem. Vart det nu en är någonstans. Det går inte att beskriva, jag framställer mig själv som ett freak. Men det är ungefär så jag känner mig här också. Jag tillhör ett annat land. Jag måste bara ta reda på vilket. 

Homme_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!