Anywhere in the world.

Har en liten crush på låten "Anywhere in the world" av Mark Ronson och Katy B just nu. Jag blir så inspirerad av den. Vet äntligen vad som ska stå under min tatuering. Inget passar mer än "Anywhere in the world".  Är lite svävande idag, med det menar jag att jag har en konstig kraftig känsla inom mig. Allt är möjligt, jag kommer att nå alla mina drömmar. Jag önskar att jag hade den känslan varje dag. Är så peppad på framtiden. Peppad på sommaren. Peppad på livet. Anywhere in the world så är jag lycklig här just ikväll.

Jag är så glad över att jag har mig själv, att jag är jag. Jag vet vart jag vill och jag vet att ingen kan hindra mig. Det är en underbar känsla. Fick höra idag av en väldigt kär lärare till mig att jag var unik och inspirerade henne och gav henne energi. Att få höra det är fantastiskt kul. Jag tycker väldigt mycket om henne för hon tror så mycket på mig och verkligen ser mig och mina ambitioner. Anywhere in the world så kommer jag alltid tacka henne för den tro hon hade på mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!