2012-05-24

Idag har jag vart på praktiken och härjat de sista timmarna för den här perioden. Helt sjukt att 6 veckor kan gå så fort. Har hunnit med att göra massvis med roliga broschyrer och programblad. Kanske kan börja titulera mig som marknadsförare också? haha. Det har vart sjuhelsikes varmt idag men det tackar jag inte nej till. Efter praktiken tog jag mig en kort sväng på stan förbi alla de som skulle på bal. Jag var på jakt efter en deodorant eftersom de senaste två jag köpt sugit röv! Köpte en för 100 kr så om den här inte fungerar så sliter jag mitt hår och blir naturist! Har solat lite och även sprungit en runda, nu ska jag försöka plugga och även packa innan klockan nio då ESC börjar. Tror dock packningen får vänta tills imorgon, hatar verkligen att packa av hela mitt hjärta. Drar gärna ut på det till sista minuten. 

Tjaaarå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!