2012-05-23

Dagen har passerat väldigt fort känner jag. Började med att spendera några timmar i skolan och arbeta på min slutuppgift i Näringslära, den är sjukt tråkig. Kommer göra läraren besviken men jag kan verkligen inte lägga den på MVG nivå. Tror det knappt blir VG men jag orkar verkligen inte bry mig. I alla fall så åkte jag till praktiken i ett par timmar också och färdigställde lite broschyrer. Det känns så himla bra varje gång någon ger mig en komplimang för mina arbeten! Jag har nämligen gjort väldigt många informationsblad etc för min praktikplats. Snart kommer de cirkulera runt i Södra Sverige. På bussen hem peppade jag mig själv som fan till att komma ut och åka inlines när jag kom hem, självklart var mina inlines hos pappa -.- Så det blev en springtur i samhället och genom en liten skog där jag blev attackerad av 100000000 olika flugor och kryp. Ville dö. Men jag har bestämt mig för att komma i form och inte vara så "slaggig", jag må vara smal men det frodas gifter i min kropp. Har fått en massa celluliter på låren som jag ska utrota, fan så fult är det på mig! Så nyttig mat och träning som gäller nu!



Nu ska jag försöka färdigställa uppgiften från helvetet och sedan kolla på sista avsnittet av Glee. Snyft! Kommer nog gråta en skvätt misstänker jag. Bye 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!