2012-05-14

Har vart hemma en stund nu. Kämpig dag som fan men jag har bara mig själv att skylla. I fredags var vi ett gäng som chillade, skitmysigt! Var väl hemma runt ett på natten. Sedan upp och jobba 10 till 17, hem och bara sega. Upp igen igår och jobba 10-17 men fick jobba längre så var inte där ifrån förrän vid halv nio. Från jobbet bar det av direkt mot racketcentrum där det var Ölbowling för alla barer och restauranger i Jönköping. Träffade på mängder med folk och blev lite rund om fötterna. Vart i säng vid 12(hyfsat tidigt i alla fall). Sedan vid halv fem imorses går jag upp(sov hos en kompis på Torpa) för att få tag på min mamma och möta henne kvart i sex utanför Stora hotellet för att få lite grejer, sedan skynda mig tillbaka och sova tills tjugo över åtta. Fattar ni hur jävla trött och sliten jag är just nu haha? Jönköping är väldigt stillsamt kvart i sex på morgonen btw.

Ska lägga mig i sängen nu och läsa tills läggdags tänkte jag. Ha det fint!


Snyggaste Diane Kruger <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!