1 maj

Världen härligaste dag idag. Den slår de flesta dagar med hästlängder! Och vet ni vad jag har gjort? Ingenting. Jag har inte stressat eller ansträngt mig för fem öre and I love it. Jag vaknade runt 11 inte bakis alls(praise the lord), jag gick ner och satte mig på verandan i bikini och satt sedan där i flera timmar och bara njöt av solen, tog en paus och plockade vitsippor med min lillebror. Sedan gick jag inte och satte mig vid tvn och chillade lite och njöt av världens bästa tidning Cosmopolitan. Åt lite mat, solade lite till. Sedan kom vänner till familjen och vi fikade. Och nu sitter jag här. Verkligen världens härligaste dag! Och om tre dagar åker jag till Lübeck med praktiken. Det kan inte bli bättre :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!