Today

Haha alltså jag kan verkligen inte uppdatera sådär som alla andra bloggare. Små inlägg med obetydlig information vad dem gör precis just då. Men jag erkänner dock att jag läser väldigt många bloggar. Mest för att se hur andras liv fortlöper. De bloggar som jag läser är:
-Kenzas.se
-fokis.se
-egoinas.se
-blondinbella.se
-micahs.se
-hofh.se
-iflow.blogg.se
-ramonanazem.blogg.se
-adelas.nu
-dessies.se
-kissies.se
-chloeschuterman.chic.se
-blogg.veckorevyn.com/saramontazami

Hahah ja det var ju ett par stycken. Trots detta är jag själv oförmögen att driva en helt vanlig blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!