Drömmar.

Det här är så roligt att jag måste skriva ner det. Nyss alldeles precis nyss så kom en dröm tillbaka. Ni vet sådär som drömmar kan göra helt random? Just i detta fall tittade jag på en bild där en kompis fått träffa en kändis. Då POFF så mindes jag en dröm som jag drömde inatt. Sådan himla konstig dröm.
Eftersom drömmar har en tendens att försvinna när man tänker på dem så kan jag inte skriva ner min dröm i helhet nu utan bara vissa delar.

Jag är med en kompis på ett hotell i Jönköping. Vi går förbi restaurangen och då skymtar jag ett ansikte som jag känner igen. Jag går tillbaka för att titta vem det är och då är det Prins Harry av Storbrittanien. Jag blir helt till mig och springer för att berätta för mamma. Då är det en tant som jagar mig. Jag går tillbaka till restaurangen och då står Prins Harry och pratar med någa, han står med ryggen mot mig i en ljusgrön pikétröja. Jag och en stor skara tjejer står bakom honom och fnittrar, då vänder han sig om och utbrister "Hiiiii". Jag säger "Heeey can I get a hug?" och han säger "Of course you can". Och då får jag den mysigaste kramen någonsin och inombords dör jag av lycka.

Haha nu när jag sitter här så känner jag fortfarande den bisarra känslan av lycka över att ha fått en kram av Prins Harry.

Han är rätt söt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!