Dröm.

Ja inatt hade jag ytterligare en mycket spännande dröm. Hade tur och skrev ner den precis när jag vaknade. Jag fyllde år och skulle ha kalas. Snooki från Jersey Shore bodde två portar ifrån mig, i mittenporten bodde min familj. Jag och snookie möttes utanför mittenporten som var pyntad med guldglitter. När vi ska gå in så fäller Snookie en random kommentar "alltså Kissie och Dessie har gått från Kissemjaaaau till Kissegrrrr" med världens sötaste röst haha. Jag hade med mig massa presenter till mig själv och när vi kom in så sjöng alla för mig och jag sjöng för mig själv. Asdrygt :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!