2012-03-29

Idag har vart en sjukt frustrerande dag. Jag vaknade och var jättepigg och glad men det förstördes så fort jag äntrade skolan och min lektion. Jag är så trött på dessa människor i vårt samhälle som gnäller utan en saklig grund. De gnäller över något som de själva har ansvar för, som ingen annan kan påverka. Nothings gonna happend if you don't change. Vi hade prov och även om jag inte pluggat så gick det väldigt bra endå. Tror på ett MVG, trots allt. 

Mina stackars ansiktsmuskler har flippat hela dagen mest för att jag vart så frustrerad och irriterad. Det är väl en svaghet, att mina tics blir okontrollerbara. Tanken på att jag ska gå i skolan 1 år till är ju outhärdlig. Det kommer bli så skönt att vara fri från skolan. Fri från alla nötter. Det känns som att jag är en cashewnöt som ingen kan acceptera. Men varför ska jag ändra mig? Haha, jag vet vem jag är och vad jag står för. No need to change.

Börjar känna att det fattas lite kärlek i mitt liv. Boys where are you? Jag är en sådan flicka som inte gärna tar första steget själv. Jag är en gammalmodig liten gumma. Längtar efter min 18års dag med! Tatuering och fallskärmhopp väntar. Nämnde jag hur sjukt trött jag är på skolan? Hmm det gjorde jag visst. Eheh

Article_image-image-article.9fdf2657-8907-41c5-aed8-8a01bffec551_large_large





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!