Today is idag

Idag har det inte hänt så mycket. Satt i ett omklädningsrum på idrotten och åt chips med Evelina vi "övade" på massage, så lättlurad är alltså vår lärare haha. Naturkunskapen fick vi tillbaka våra prov(det gick superbra slog till med ett MVG) och så kollade vi på en film om teleskopet Hubble. Som den lilla rymdnörd jag är så tyckte jag den var sjukt häftig. Slutade megatidigt ungefär tjugo över ett istället för halv 5 som vi annars brukar sluta. Så det blev en fikastund med Becca och hennes vän Elin. Det var så himla kallt så jag sket i att kolla på EDs bal och stack hem istället. Nu håller jag på att ta ner lite filmer och planerar på att spendera kvällen med dessa. Dock är jag sjukt dålig på att titta på film själv så det här blir en liten  utmaning haha. 

En liten outfit bild från idag, kände mig lite extra kreativ. Hade även min fina lilla skogsmulle mössa på huvudet. Grön och fin är den <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!