Sunday

Då är helgen nästan över då. Inte för att det är någon skillnad för den här veckan är sjukt chill må jag säga. Imorgon blir det paintball och ridning med skolan. Tisdag är vi lediga och onsdag är det klassdag i Mullsjö. På torsdag är det skolavslutning, eller för mig och mina ladies så blir det ullared! Jag bojkottar årets skolavslutning eftersom att Bäckadal är inte värd min närvaro. 

Helgen har vart hur skön som helst! I fredags åt jag brunch på Pescadores med pappa. Vi åt fish'n chips som faktiskt var riktigt gott. Jag var i skolan i typ en timme och väntade ca 55 minuter på att få reda på mitt Småföretagande betyg som blev ett VG, som jag är fett nöjd med eftersom jag vart borta(olyckligtvis) majoriteten av lektionerna. Efter det tog jag en liten shoppingrunda, skattepengarna trillade ju in på kontot så passade på hehe.

Igår tog jag det lugnt vid datorn och städade lite i pappas lägenhet. Vid typ 6 kom Amanda och Jolla, mina bessies från the good old days. Vi köpte massa gott, snackade och kollade på gamla bilder och videos från våra glansdagar i Habotown. Vi kikade även lite på Cats. Så underbart att umgås med dem. De känner verkligen den riktiga Frida! I love them to death. 

Idag då så jobbade jag, riktigt roligt arbetspass. Jobbade med de jag trivs bäst med så jag hade roligt och många gäster var det också. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!