Sommarlov i full gång!

Jösses vad tiden går och vad mycket som hinner hända. Jag har inte hunnit stanna upp än och reflektera kring mitt liv. Nu känns det dock som att jag har landat någorlunda. Jag sitter i husvagnen uppe i Dalarna, Orsas camping för att vara mer precis. Det verkar vara en helt underbar camping med platser kring träden. Vi har Orsa sjön 20 m från husvagnen och servicehuset 200m bort. Och det bästa av allt.. inga myggor och de har en PIRATRESTAURANG :D
Just nu är familjen borta och lagar mat så är ensam, jätteskönt att chilla lite efter 5 timmar i en bil. Jag kommer nog att vara här tills på torsdag då det blir en bussresa hem på 10 timmar. Fy farao </3

Jag tänkte skriva två separata inlägg om mina dagar ute på Vidablick samt lite om Midsommar :) Livet känns otroligt bra just nu.

Ciao!


Foto: 2 års kalas nu. Bakis och bra 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!