Ojojoj

Nu är jag så glad och upprymd att jag vill gråta på grund av det istället. Det är inte klokt vad hormoner kan göra med mig. Nu när jag slutat så märker jag redan skillnad, och det bara på en dag! Det tunga molnet som har omsvept mig i flera månader har lättat jag märker sådan skillnad. Den här dagen har vart händelserik, började med en lektion i skolan som var jätteovärd sedan hade vi studiebesök på A6 hotell och vandrarhem där vi sedan fick lite fika. Jag tog en sväng på A6 med. Halva priset på ALLT i BikBok butiken så jag gick ju loss som en dåre. Fick med mig en kjol, ett linne, en t-shirt, en bustier(måste dock byta storlek) och en stooor kofta. Allt som allt kostade det 454kr, när jag hade betalat allt och kommit ut ur butiken så påminde min scumbag hjärna att jag hade presentkort på BikBok -.- men det gick inte göra något åt så nu har jag det till ett annat tillfälle och det kan ju vara bra haha.

Min polare Reade från amerikaland har vart i Sverige en vecka nu och gud som jag har saknat honom, jag behöver en dos av amerika. Vi hängde lite Johans och pratade om allt och alla, sedan drog vi till Godishuset och köpte massa godis och gick sedan till Spira. Jag tänkte att det är lika bra att jag visar honom Jönköpings lilla pärla.  Det var riktigt roligt och jag åkte hem med ett litet leende på läpparna. Något som har vart väldigt sällsynt på senaste tiden. 

Kvällen då? Jaa den bjöd på musikal! Varje år sätter niorna på min gamla högstadieskola Hagaboda upp en musikal. De skriver manus och sångtexter helt själva och regisserar den med hjälp av kunniga lärare och personer. Årets musikal hette "Remember, tidernas resa på Granbacken" och var den 23 musikalen i ordningen. Jag har inte skrattat så mycket på flera månader, jag skratta så jag grät och jag var så lycklig. Sången och musiken verkligen utlöste alla endorfiner som har vart inlåsa i min kropp. Jag förstår inte varför jag slutade dansa. Tur som fan att jag ska börja igen till hösten, ååååh vad jag längtar <3

Nu ska jag avsluta kvällen med andra avsnittet av The Glee Project.

Dagens första outfit


Dagens andra!


Chicago man


Sjukt bra musikal <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!