Bussresor

Jag tycker det är rätt trevligt att åka buss, tillexempel 101an som jag åker med nästan varje dag. Men nu när jag har suttit på en buss sedan tjugo i tolv i förmiddags så är det inte lika trevligt längre. Jag kommer knappt ihåg hur livet var innan jag satt på den här bussen...Men snart är jag hemma(gud vad jag ljuger, är inte hemma förrän halv elva -.-)och då blir det att äta. Stupa i säng och sedan jobba imorgon. Slänger in en date på det. Lite vardagsspänning haha ;) Hur som helst så känns det bra att komma hem och förbli hemma i två veckor framöver. Jag har nämligen inte vart hemma mer än 3 dagar sedan skolavslutningen. Så SKÖNT!

Jag får göra ett propert inlägg om min Dala vistelse när jag kommer hem. Hela bussen skakar, vilket innebär att min stackars dator hoppar upp och ner så att skriva ett inlägg är ett helt äventyr.

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!