Avgång.

Sådär nu känner jag mig färdigpackad, är bara borta i sex dagar men har med mig så himla mycket saker. Man vet aldrig vad det blir för väder eller vad vi kommer att hitta på så det gäller att vara förbered på allt. Har t.ex. med mig 5 par skor. Ett par stövlar, springskor, chill skor, ballerina(snabbt att ta av och på) och sist men inte minst ett par slabbenskor. Slabbenskorna slänger jag alltid för de blir så äckliga. På Vidablick har vi ett springlopp som kallas för Slabbedabben. Man springer hyddvis med sin ledare genom en lite större Å. Det är geggigt smutsigt och det luktar förjävligt i den. Man springer en sträcka tillsammans på tid genom den här Ån sedan springer man genom en stor gyttjepöl för att sedan doppa sig i vättern och springa hand i hand in i mål. Man blir så jäkla äcklig haha. Och gud vad det är jobbigt! Jag var alltid sist som deltagare. Nu är jag ledare och har en ursäkt för att vara sist eftersom jag måste få med mig hela hyddan haha :D So much win!

Nu väntar jag på min skjuts som ska hämta upp mig och köra mig till Vidablick. Nu kommer jag inte uppdatera förrän jag kommer hem igen för jag förstår inte riktigt bloggappen.
Ciao!

En fin bild som min vän Reade har knåpat ihop.

Lite bilder från Vidablick, tagna från www.vidablick.kfum.se

bodymindspirit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!