2012-06-06

Nationaldagen har spenderats i min soffa. Minnena av dagen är rätt blurriga. Har alltså haft en riktigt pissdag. Jag har ännu en gång insett hur dåligt p-piller är för mig, jag blir deprimerad och ledsen. Så nu ska jag sluta helt ett tag för att se om jag mår bättre. Har bakat lite kladdkaka och så för att distrahera mig själv och kollat på filmen "The man from earth" den var jättebra. Kollade också på första avsnittet av The Glee Project season 2, Daaamn I love that show :D under kvällen så har jag läst kursen "Trygga Möten" som jag måste ha intyg på för att få jobba ute på Vidablick i sommar. Den var väldigt lärorik. Den är helt gratis och vem som helst kan läsa den, den tar ca 1-2 timmar att gå igenom på www.tryggamoten.se 

Jag pratade även en stund med min fina vän Amanda i telefon, hon märkte att jag var ledsen och ringde upp mig. Hon är en ängel <3

Bild från tisdagens outfit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!