-2012-06-03-

Pheeew! Nu är alla prov och inlämningar färdiga. Jag kan nu stiga ur mitt vakuum och bli social igen. Jag har lite nyheter faktiskt. Den 4 september är det dags för min tatuering, äntligen :D Det blir världskartan som jag har tjatat så mycket om. Den blir lite dyr men jag ser det som en investering och en belöning för mina kommande betyg. 

Mitt andra år på gymnasiet lider mot sitt slut och jag kunde inte ha varit gladare, det här har vart det tuffaste året i mitt liv. Många motgångar, framgångar och avgångar. Jag har inte riktigt kunnat hänga med, men nu känns det som att jag är på någorlunda rätt kurs. Jag har har fått nya insikter om mig själv, något jag väl egentligen inte vill veta av men som jag måste förlika mig med. Jag vet varför jag är negativ och aggressiv, jag måste bara ta tag i det.

Det här inlägget är lite hippelihapp men det känns onödigt att skriva många olika. 
Två dagar efter skolavslutningen så bär det av till mitt älskade andra hem Vidablick <3 Gud den som kunde förstå hur stor kärlek jag hyser till det stället. Vidablick är mitt andra hem och jag utvecklas och lär känna mig själv bättre för varje gång jag lämnar det stället. Jag kan vara mig själv till 100 % utan att någon hugger mig i ryggen.
I sommar jobbar jag två läger, med helt fantastiska kollegor så jag är säker på att det kommer bli fett med awesome.
Annars ser sommaren ut såhär, jobb jobb jobb jobb jobb jobb. Men det är pengar och jag har inga andra planer. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!