Update!

Det ska bli så kul att gå tillbaka och läsa den här bloggen om några år. Läsa alla min ihoptryckta inlägg där jag sammanfattar allt jag gjort de gångna dagarna. 

Fredagen den trettonde var en fixardag, ingen otur här inte. Jag sov ut och åkte in till stan för att handla lite saker till den nya kuren jag ska börja med till mitt hår. Balsammetoden heter den, ni kan läsa mer om den på www.lockig.se den metoden verkar vara grymt bra till lockigt hår och jag har redan märkt skillnad. Man använder (precis som det låter) bara balsam. Ett tvättbalsam och ett vårdande. Det hela går ut på att inte använda sig av hårprodukter innehållande silikoner,sulfater, mineraloljor eller alkoholer. På kvällen kom Amanda och Jolla, två vänner jag var såååå tight med innan. Nu träffas vi dock inte så ofta längre, tyvärr. Vi hade det skeeeetaaa trevligt :D

Igår var det lördag och jag jobbade ett kort pass innan jag drog på förfest med my sexy babes hos Matilda. De skulle ut på krogen, snyft. Men jag skulle på fest till Taberg så vi körde fix och tequilashottar innan vi skilldes åt. 
Idag har jag bara sovit och tagit mig hem, sov i stan nämligen. Nu har jag packat det sista innan jag drar ut till Vidablick ännu en vecka. Det ska bli roooligt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!