Sola och bada.

Guuuuuuuuuud vad underbar den här dagen har vart! Jenny hämtade upp mig med bilen vid halv tolv och så stack vi till Axamobadet. Det var lite småkallt i vattnet men när man väl var i så var det hur skönt som helst. Jag älskar att bada när jag väl är i, så underbart. Ett tag trodde vi att vi skulle behöva packa ihop och åka hem eftersom stora gråa moln kom emot oss men på något vis så skingrades dem och solen kom fram igen och vi kunde steka järnet. 

Sitter och nynnar på Markolioos låt "Sola och bada med pina colada, på sommarn är livet som bäst". Det stämmer verkligen. Det finns inget bättre än att sola och bada hela dagen och sedan komma hem och läsa bok och chilla :D
Ska snart lägga mig och läsa lite i min bok och senare ska jag se senaste avsnittet av The glee project. Life is good!

Morgondagen ser ut att bjuda på sol och bad igen, inte mig emot. Hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!