Party och snor.

Resten av helgen har bestått av att vila, typ. Igår åkte jag in till stan en snabbis för att lämna in mitt CV till en butik.  Åkte buss sammanlagt en timme för att vara i stan i tio minuter eheh.. När jag kom hem störtdök jag ner i min säng eftersom en förkylning har smugit sig på mig. På kvällen blev det dock lite häng med de som jag har jobbat med på Vidablick i sommar. Vi grillade och åt jättegod mat! Tack Mikkan och Cråkan. Blev lite dricka och tjöt men jag åkte hem rätt tidigt eftersom hela kroppen var som en säck och mådde inte alls bra. Bussresan var ett rent nöje med mina vänner Reade, Meredith och Lelde. Vi fick lite blickar på oss eftersom vi pratade engelska(de är från USA respektive Lettland) och fjantade oss jättemycket. Kvällen var såå rolig i alla fall.


Har jag nämnt hur mycket jag hatar blogg.se?? Det går inte att få någon ordning på bilderna över huvudtaget.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!