Oväntad vändning.

När jag låg i soffan och almänt hatade allt och alla så ringde min kära far och frågade om jag ville åka till Hjo och äta glass. Jag tog tag i mitt liv och tackade ja! En snabbdusch senare var vi påväg. Det blev en promenad genom staden med Pappa och Anki, sedan åt vi mat på Restaurang Sjöterassen. All tre tog varsinn Club Sandwich. Gud så god den var. Vi försökte oss även på lite geocaching. Pappa och Anki hade hittat några i Habo och nu letade vi efter tre i Hjo som vi misslyckades med att hitta tyvärr. Men vi hittade en i Habos hembyggdspark. Rätt häftigt det där :D Nu gör jag ingenting vilket känns helt okej endå. 
 
Fan vad blogg.se buggar -.- det går inte att skriva mellan bilderna. Får väl skriva här då att jag fyndade två böcker för 50 kr och jag är allergisk mot myggbett...


Ciao!


 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!