Opa Opa

Mamma tyckte att jag kunde uppdatera min blogg nu när jag endå inte har något att göra, så jag får väl göra det.
Det var ju ett par dagar sedan jag uppdaterade hähä. Jag har vart ute på Vidablick långt bort från civilisationen under en vecka. Det var slitsamt och tröttsamt, det är inte riktigt min grej längre att jobba 24/7 under en vecka. Börjar bli gammal och gaggig haha. Jag fick i alla fall en hydda som heter Kostern tillsammans med min Lasp/ledare Erica. Vi hade 5st tjejer födda 02 och 03. Supersöta tjejer och jag hade jätteroligt. 

Nu har jag vart hemma i tre dagar och vilat mig. Umgåtts med en kär vän lite också. Nu får jag se vad veckan bjuder på, antagligen inte ett skit för jag kan inte planera något eftersom att jag är på inringning på jobbet i två veckor. Vädret suger också så det gör ju det inte bättre. Vill gärna hinna med en tripp till Liseberg innan sommarlovet är slut. Vill sola och bli brun och umgås med kompisar också. Men har inte så många jag umgås med själv sådär. 

Jaaa, det blev ju inte riktigt det sommarlovet jag planerade med men så kan det gå. Just nu är det lite tufft i privatlivet och jag behöver fundera och tänka rätt mycket. Hmm det var mina dagar det..

Lite(läs; hysteriskt många) bilder kan ju vara roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!