Howdy!

I fredags blev det en tripp till High Chaparall. Det var jättevarmt så svetten bara rann. Jag tycker det är rätt roligt på High Chaparall, självklart inte som Liseberg men endå trevligt. Och rätt snygga killar som jobbade där också. 

Vi kollade på lite shower och improvisationer. Jag hade självklart på mig min snygga cowboyhatt och till det en indian inspirerad klädsel. Jag såg mest fram emot indian byn och deras uppträdande, gick loss i deras souvenirbutik men uppträdandet såg jag inte så mycket av eftersom tre smällfeta personer ställde sig framför läktaren så att de skymde ungefär 30 personers sikt. De måste ha en väldigt skev kroppsuppfattning som tror att folk ser igenom eller mellan dem. När de alla såg ut att väga över 100kg. Jag blev så asförbannad, hade jag inte suttit inträngd i mitten på läktaren så hade jag gått fram och bett dem flytta på sig. Sedan kom det fler VUXNA människor och ställde sig framför. Så himla ohyfsat, undra hur deras mamma uppfostrade de ärthjärnorna. 

Köpte i alla fall lite armband och halsband, skeeta nice. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!