Hoppla!

Här var det inte mycket liv i holken. Den enda som går att skylla på är ju mig själv. Och mitt jobb faktiskt.. och en viss person hehe. Idag har jag vart ledig och bara myst i sängen, var ute en sväng på Vidablick också. Kände mig lite cool som inte skulle jobba utan bara var där och chillade. Ska dock ut på söndag för en veckas jobb. Fyfan vad jag jobbar nu. 4 veckor i sträck blir det sedan hoppas jag på lite ledigt så jag kan få bada och sola. 

Under de dagar som har strukit förbi så har jag ju som sagt jobbat. Vart och fikat med min beeezzie Becca och även vart en sväng på den internationella matfestivalen. Jag har även umgåtts mycket med en väldigt fin person. Jag har hunnit med att sola och bada också! Det får jag ju inte glömma att nämna. 

Nu ska jag kolla på Varg Veum, fallna änglar. Hoppas den inte är så läskig!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!