Free and falling

Idag är en ledig dag, yeey. Imorgon är också en ledig dag. Har jobbat sedan i måndags. Det är så drygt nu när jag jobbar 10-17 för jag är alltid så trött att jag bara åker hem och slappar. Jag har inte umgåtts med mina kompisar sedan midsommar. Fan vad tragiskt. Och alla jobbar ju så olika så det blir aldrig att man hänger. Idag kommer jag spendera min tid i soffan liksom. Jag behöver diska, städa och packa till Vidablick. Men jag orkar inte och jag har huvudvärk. Är på jättedåligt humör och jag är äcklad av mig själv just nu. Vet inte om jag tar mig ut imogon eller. Jag är ju som jag är. Fuck this shit. Hatar mens också. Det är så vidrigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!