This world is mine.

Har länge vetat att jag vill tatuera mig. Jag har haft många idéer. Jag har fortfarande många idéer. Jag tvekar dock många gånger på om jag verkligen vill tatuera in det för att det betyder något eller för att det bara är snyggt.
Jag ser inget fel med att tatuera sig bara för att det är snyggt, det är en trend och det är sjukt snyggt. Man måste bara tänka efter både en, två och tre gånger om man fortfarande kommer tycka att det är snyggt om 50 år. 

Därför har jag aldrig riktigt kunna bestämma mig. Men jag tror jag har hittat ett motiv som jag vill tatuera in på mitt skulderblad. Jag vill tatuera in världen. Världen är min, världen är min frihet. Så fort jag är ledsen så tänker jag på att det finns en annan verklighet utanför mina nuvarande gränser. Det finns 193 länder i världen. Jag är inte fast i ett av dem. Därför vill jag tatuera in världen.

Här ser ni ett exempel på hur det kan se ut, eller ja hur jag vill att det ska se ut fast på skuldran. Tänk bort texten bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!