Lite glad endå

Låg och gnydde och grät hela natten, något är fel med min mage. Det kan vara blindtarm,äggstockar,stressmage,katarr, tarmvred eller vad som helst. Lite läskigt. 
Jag sov bara 3 timmar inatt och vaknade upp med samma smärta, hade ju hoppats på att den skulle gå över. Ingen praktik för mig idag alltså. Ska till vårdcentralen runt 11. Tar nog bussen faktiskt, orkar inte gå!

Även fast jag vaknade med ont i magen så blev jag lite glad. Bloggnörd som jag har blivit så kollar jag min statistik rätt ofta. Igår märkte jag hur den steg hela tiden, trots rätt ointressanta inlägg. Blev lite varm inombords. Jag har inte riktigt förstått det här med sidvisningar och besökare. Som ni ser på bilden nedan så hade jag 182st sidvisningar och ca 75 unika besökare. Betyder det här att de 75 personerna har besökt min blogg flera gånger om och om igen då?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!