I am a volcano

Sådär, en ny bloggdesign äntligen. Jag tröttnar väldigt fort på saker och ting så kände att nu var det dags igen. Idag var jag på ett mystiskt trolskt humör. Skapade en design utifrån detta humör. Hoppas det uppskattas!
Innan kikade jag lite på min statistik och utav någon anledning så hade jag haft 9 st besökare, men 39 sidvisningar. Hur många gånger kan 9st personer vilja läsa min blogg på en dag? Det kan ju inte stämma, eller?

Är fysiskt och psykiskt utmattad för tillfället. Har dock en mycket spännande sak på gång. Håller tummar och tår för att det går bra. Livet är en berg och dal bana, jag sitter fast i vagnen längst fram. Missar liksom att hoppa av hela tiden. Hmpf

Tumblr_lwo7zywz8i1qgpezho1_500_large




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!