Göteborg

Gårdagen spenderades i Göteborg med min fd. Arbetskollega Simone som har övergett mig för storstaden. Jag fick ett ryck och spontanbokade bussbiljetter, kände för att göra något drastiskt haha!
När jag kom dit så vandrade jag omkring lite medan jag väntade på Simone som råkat hoppa av på fel station, inte lätt i en ny stad alltså. Starbucks har ju öppnat i Göteborg. Herregud vilken kö det var :O Vi hade bestämt att vi skulle gå och se My week with Marilyn. DEN VAR SÅ BRA!! I alla fall 40 minuter innan bion började så panikletade vi efter ett ställe att äta på och vi hamnade på något ställe som hette Bee. Vi fick vänta 20 minuter på maten trots att servitrisen lovade att det skulle gå snabbt så på 10 minuter skulle jag vräka i mig världens största Club Sandwich. Inte nog med att jag äter olidligt sakta, jag hatar att vara stressad så jag satt där halvt hysteriskt medan Simone var lugn som en filbunke. Jösses haha!  Den snälla flickan bjöd mig på maten, känner mig dock jättehemsk för det var dyrt :O 
Efter bion shoppade vi loss inne på LUSH där jag fick med mig ett schampoo och en bodyscrub. Har precis använt produkterna och jag luktar som en sommaräng. Vi fyndade även inne på Weekday, ack vilka snygga kläder den butiken har. 


Schampoo för Lockigt hår, samt en bodyscrub för kropp och hår.


Weekday, 60kr


Weekday, 20kr








Kommentarer
Postat av: Simone

haha fd arbetskollega, formellt fan! :D

2012-01-29 @ 22:28:34
URL: http://iflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!