Dot.

Vilken riktigt höjdar dag det här har vart känner jag. Mina hormoner är verkligen upp och ner, ungefär som min statistik. Ena dagen är jag ledsen och trött på livet och en annan dag är jag jätteglad och nöjd med mitt liv. Liksom hur går det ihop?

Tror förövrigt att jag har slått i huvudet eller fått ett mentalt sneryck. Fick för mig att träna idag, så jag hoppade i träningskläderna och gick ner i källaren och hoppade upp på träningscykeln. Bestämde mig för att fortsätta med mitt sneryck och kletade på en ansiktsmask och drack ett glas med vitaminbrus. Jag duschade och hade hårinpackning i OCH rakade benen, det är fan inte dåligt! Jag smörjde in kroppen och la i silikondroppar i håret, jag smörjde in ansiktet. Jag tog bort mitt gamla nagellack på tårna och målade på nytt i en glittrande partyfärg. Och nu sitter jag här i min flanellpyjamas och lyssnar på Fantomen på Operans soundtrack. Taggar Londonresa :D Mår allmänt jättebra just ikväll faktiskt!

Och det här snerycket är verkligen på riktigt. Jag öppnade kylen och såg att det fanns både Hallonsoda och Pepsi men jag vände mig om och tOG ett glas med vanligt vatten ISTÄLLET liksom WTF?!?!?! Vad händer med mig?
Måste förövrigt tillägga att lättsaltade riskakor med smör och aromatkrydda på ÄR SÅ HIMMELSKT GOTT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!