16.06

Vårdcentralen kunde inte hitta något fel, ska tillbaka dit imorgon för ännu mera blodprover och kissprover, urk!
Kunde inte låta bli att fnissa när doktorn utbrast "Men det ser ju KJEMPEBRA ut" han var nämligen norrman.
Med risk för att ge ut "Too much information" så sluta läsa nu om ni är känsliga!
Norrmannen tyckte att en gynundersökning skulle vara bra för säkerhetsskull. Jag älskar när han frågar "Gör det ont när jag gör så här?"  eeeeeeeh "JA, JAG HAR DIN JÄVLA KNYTNÄVE UPP I MIN ***** HUR TROR DU ATT DET KÄNNS NÄR DU GRÄVER RUNT??????" Dryg snubbe!!

Eftersom att smärtorna inte är lika extrema nu efter ett antal smärtstillande så ska jag åka in och kolla på Hockeyn nu. HV71-Timrå + minnesceremoni. Ska bli fint.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!