What a life!

Jag har kommit underfund med varför mitt liv suger vissa minuter och mitt liv äger andra minuter. Jag är hormonrubbad och det har jag mina p-piller att tacka för. Nope,njet,nien,no,nej jag tänker inte fortsätta med Cerazette. Jävla cerazette. Så bye byeeeeeeee hormoner.

För övrigt så sitter jag i skolan just nu och gör ingenting. Vi har målvecka vilket innebär att man skapar ett eget schema för veckan och sedan jobbar ifatt det man missat eller jobbar upp ett betyg etc. Jag har inte så mycket att göra för jag ligger inte efter i något ämne. Sitter och finurlar lite på ett landsarbete om Tanzania. Min lärare har ingen fantasi what so ever så vi har alltid en massa jävla landsarbeten och turistattraktionsarbeten. De går ut på samma princip också. 

Det här var ett väldigt onödigt inlägg men jag kände att det var dags för ett i alla fall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!