Nya äventyr i sjumilaskogen!

Rubriken är så random det kan bli. I like!

Dagen har bestått av skola och jobb. Fyndade mig en lång vit skjortklänning på Monki, fick sommarlängtan. 
Veckan består av jobb,jobb,jobb,plugg,plugg,plugg,skola,skola,skola men det funkar :D helgen kommer bli grym!
Sitter här och sneglar lite på tvn där Project Runway visas. Det var mitt favoritprogram för en herrans massa år sedan. Tim Gunn is the man. 
Jag fick en bok som jag suktat(mitt nyaste ord) efter jättelänge men vart för snål för att köpa. Cirkeln heter den och beskrivningen låter lite som "The secret circle". Ska börja läsa den så fort jag kan ta mig tid.
Jag älskar att läsa. Synd bara att jag inte gör det så ofta längre. Förr i tiden vann jag alltid bibliotekets tävlingar om vem som läste flest böcker under lovet. Jag älskar hur en bok kan bokstavligen trollbinda dig och ta med dig till en annan värld. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!