Just a big black nothing!

Nästa vecka är det alla hjärtans dag. Det är ingen speciell dag för mig, jag bryr mig inte om den så värst mycket. Jag ska till och med jobba 09.30-16.30. Jag ska jobba och titta på alla par som sitter jämte varandra(observera, Jämte varandra inte mitt emot. Det händer bara på Alla hjärtans dag) och ser rätt fåniga ut för att de måste vrida nacken av sig för att se varandra. Pluttigullinuttii prat och fnissattacker. Min arbetskamrat fick en snilleblixt. Vi borde bara för en dag ha "Tjejlatte" "Kärleksmums" och "Oh'boy"  I like it :D
Jag har aldrig firat alla hjärtans dag med en partner. Förra året klädde jag och en annan ut oss till killar och gick på dejt med våra två tjejkompisar. Så seriösa är vi.

Det skulle vara kul att få fira alla hjärtans dag med någon man verkligen älskar men jag antar att den dagen får vänta lite till. Det står nästan f.a.i.l. i pannan på mig. 
Gud vilken bitterfitta jag är, jag ber om ursäkt!

Haha true story!
428639_344405795594301_224388840929331_1196127_1665007264_n_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!