In 10 years i'll be laughing at your face!

Det är så skönt! Att känna att jag är jag och inte en jävel kan göra något åt det, Om ni missunsamma jävla idioter inte har bättre saker för er än att störa er på mig så tycker jag synd om er. Jag tycker synd om Sverige och Sveriges invånare. Det är inte konstigt att vi mår som vi gör och inte kommer någonstans när vi trycker ner varandra. 
Jag är Frida Larsson, jag har två jobb, MVG i 10 av 13 ämnen(yep there it is I SAID IT!! OUT LOUD). Jag har framtidsdrömmar och vet exakt hur jag ska uppfylla dem. Jag har en säker framtid och ingenting att oroa mig för. Och jag mår så jävla bra av att tänka på hur mycket jag kommer uppnå innan jag dör. Jag är en speciell människa. Jag vet vart jag står och jag har mina åsikter. Jag är ärlig och är inte rädd för att säga vad jag tycker. Jag räcker alltid upp handen i klassrummet för om jag vet svaret på en fråga så är det klart som fan att jag försöker. Jag skiter i om folk stör sig på att jag är "fröken duktig". Atleast I got the grades. Jag är Frida Larsson och jag tar plats. Om DU väljer att hamna i bakgrunden och inte tar plats så kan jag tyvärr inte bry mig. För det är något jag stör mig på. Sverige måste ta mer plats! Göra sin röst hörd! Jag är så jävla trött på att låta andra ta min energi och tvinga mig att sakta ner. Varför ska jag behöva se på när andra bygger upp hinder på min väg?
Jag spyr på det så trött är jag. Hur missunsamma och enegikrävande vissa människor kan vara. Jag får inga somhelst reaktioner eller känslor från vissa men jag vet hur mycket de stör sig på mig. Det är skrattretande. Varför kan ni inte bara säga det till mig? Jag om någon kan hantera kritik. Jag är rätt bra på att dela ut kritik, men jävlar vad folk är dåliga på att ge mig det. Jag vet att jag kan vara hur irriterande som helst ibland MEN DET ÄR JAG JU MED FLIT SÅ ATT JAG KAN FÅ NÅGON JÄVLA REAKTION NÅGON GÅNG! Men ni är ju som stenansikten. Jag orkar inte hahahaha xD Jag vägrar lägga energi på folk som bara stjäl från mig.

Peace out!  




Kommentarer
Postat av: Simone

bra frida! Synd att fler inte tänker som dig, synd att fler inte vågar ta för sig! Synd att det har blivit en tabu i sverige att kunna vara stolt över sig själv, men accepterat, tolererat och förväntat att man ska tycka det sämsta om sig själv.

2012-02-21 @ 21:25:09
URL: http://iflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!