Unbelievable transformation!

I många bloggar hittar vi bara fina uppfixade foton på skitsnygga bloggerskor. De är photoshoppade och retuscherade och även på deras lataste dag så ser de ut som modeller hela bunten. Vilken tur att jag finns i alla fall. Jag tog ett kort på mig imorse. Då hade jag inte duschat på 4 dagar och hade inte borstat håret heller för den delen, jag är superförkyld och ja bilden talar för sig själv. Jag är inte alltid uppfixad och vacker. Jag har mina dagar också tro mig! Ibland ser jag helt enkelt förjävlig ut och det gör alla oavsett person. Det är bara vad vi väljer att visa för andra. Jag tog då som sagt en bild bara för att det är kul att visa vilken oerhört enorm skillnad det kan göra på en person med lite smink, kläder och ansträngning.
 
Gott Nytt År på er! Jag tackar för det här året. Jag har gått igenom tuffa perioder men de har gjort mig starkare. Nu taggar jag 2013, året med nya möjligheter. Året då jag tar studenten och framtiden börjar. 
 
Vilken skillnad, är det ens samma person?



Kommentarer
Postat av: Anki

Du är helt underbart fantastisk....ps vet att vissa dagar å perioder har vart för jäkl.... Men nu ser vi fram mot 2013 Gott Nytt År kram

2012-12-31 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!