Ugh

Vaccinerade mig i onsdags och jag har aldrig reagerat på ett vaccin förut men igår vaknade jag med spränghuvudvärk och feber. Mådde piss hela dagen och var helt utmattad, febern kom och gick hela dagen. Jag svettas enorma mängder och det skulle inte förvåna mig om jorden dränks i mitt svett. Euuw nej Frida stop right there. Mår lika dåligt idag så kommer ligga däckad i min säng hela dagen. Är jättesur för idag är julavslutningen i skolan. Min sista för att vara den som är den. Synd att jag missar den "/
 
Ahopp ahopp ahopp. Tjaaaråå!
Bilden har inget med texten att göra men den var så himla gullig.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!