Pyttipanna

Sitter här och äter pyttipanna som luktar svinäckligt. Har aldrig vart med om det innan haha! Jag blir så less på mig själv. Jag orkar inte ta tag i saker. Innan var jag inte alls sådan men nu är jag helt seg. Jag måste skriva min samhällsuppsats men jag kommer inte på något roligt att skriva om. Tänkte sätta mig ner och skriva på det imorgon men Spira smsade och behövde mig från fyra imorgon. Det ska bli skitkul dock eftersom jag inte vart där på säkert två månader! Uppsatsen får vänta tills inspirationen kommer till mig.  
 
Nej alltså jag kan inte fortsätta äta den här pyttipannan, fyfan. 
 
Har lyssnat ihjäl mig på den här covern. Så jäkla duktiga tjejer!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!