Owwww

Det har inte vart några roliga dagar så har valt att inte förse er med aptråkig uppdatering kring dem. 
Har sovit hela dagen och är fortfarande skittrött men får vakna till strax för ikväll blir det nattpass på jobbet! 21.00-03.00 hurraaaaaa.
Ska in till stan och äta först vilket behövs för min frukost idag bestod av tacochips, salsa och creme fraiche samt pepsi.
 
Min mammas kompis har under ett halvår planerat en möhippa för mamma som gifte sig i Juli. Jag har vart med och hjälpt till på traven och nu imorse så blev hon kidnappad och har vart med om både det ena och det andra idag haha :D
 
Well well såhär ser jag ut idag. Jävla hipster typ.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!